Meer leads voor Xiltrix

Meer leads voor Xiltrix

Meer leads voor
Xiltrix

Klant:
Xiltrix

Onze rol:
Journey Mapping

Klant:
Xiltrix

Onze rol:
Journey Mapping

Uitdaging

Xiltrix ontwikkelt montoringsystemen voor laboratoria. Het bedrijf wil het aantal leads via digitale kanalen verhogen. 

De vraag aan Openfield: Wat zijn de behoeften van potentiële kopers en hoe ziet hun aankoopproces eruit?

Uitdaging

Xiltrix ontwikkelt montoringsystemen voor laboratoria. Het bedrijf wil het aantal leads via digitale kanalen verhogen. 

De vraag aan Openfield: Wat zijn de behoeften van potentiële kopers en hoe ziet hun aankoopproces eruit?

Uitdaging

Xiltrix ontwikkelt montoringsystemen voor laboratoria. Het bedrijf wil het aantal leads via digitale kanalen verhogen. 

De vraag aan Openfield: Wat zijn de behoeften van potentiële kopers en hoe ziet hun aankoopproces eruit?

Uitdaging

Xiltrix ontwikkelt montoringsystemen voor laboratoria. Het bedrijf wil het aantal leads via digitale kanalen verhogen. 

De vraag aan Openfield: Wat zijn de behoeften van potentiële kopers en hoe ziet hun aankoopproces eruit?

background_update_dark

Aanpak

Aanpak

Aanpak

In werksessies hebben we het proces rondom de oriëntatie en aankoop van monitoring software in kaart gebracht. Voor de belangrijkste functies hebben we een persona paspoort gemaakt met aannames over hun behoeften, gedrag en rol in het proces.

De paspoorten hebben we gevalideerd in interviews met medewerkers van regionale ziekenhuizen en voedingsproducenten. Vervolgens hebben we gedetailleerde Decision Journeys uitgewerkt met kansen voor de marketing en dienstverlening van Xiltrix.

In werksessies hebben we het proces rondom de oriëntatie en aankoop van monitoring software in kaart gebracht. Voor de belangrijkste functies hebben we een persona paspoort gemaakt met aannames over hun behoeften, gedrag en rol in het proces.

De paspoorten hebben we gevalideerd in interviews met medewerkers van regionale ziekenhuizen en voedingsproducenten. Vervolgens hebben we gedetailleerde Decision Journeys uitgewerkt met kansen voor de marketing en dienstverlening van Xiltrix.

Openfield workshop with client

Resultaat

Resultaat

Het inzicht in het beslissings- en aankoopproces van belangrijke potentiële klantgroepen heeft voor Xiltrix veel nieuwe aanknopingspunten opgeleverd voor zowel sales & marketing als service & support.
 

Het inzicht in het beslissings- en aankoopproces van belangrijke potentiële klantgroepen heeft voor Xiltrix veel nieuwe aanknopingspunten opgeleverd voor zowel sales & marketing als service & support. 

Het inzicht in het beslissings- en aankoopproces van belangrijke potentiële klantgroepen heeft voor Xiltrix veel nieuwe aanknopings-punten opgeleverd voor zowel sales & marketing als service & support.
 

Decision Journey example

Op basis van de decision journeys heeft digitaal bureau One Shoe een online test opgezet waarin verschillende vormen van content en boodschappen worden getest bij verschillende doelgroepen. Uit deze test blijkt wat het best werkt in het genereren van leads. 

Op basis van de decision journeys heeft digitaal bureau One Shoe een online test opgezet waarin verschillende vormen van content en boodschappen worden getest bij verschillende doelgroepen. Uit deze test blijkt wat het best werkt in het genereren van leads.

Op basis van de decision journeys heeft digitaal bureau One Shoe een online test opgezet waarin verschillende vormen van content en boodschappen worden getest bij verschillende doelgroepen. Uit deze test blijkt wat het best werkt in het genereren van leads.

Op basis van de decision journeys heeft digitaal bureau One Shoe een online test opgezet waarin verschillende vormen van content en boodschappen worden getest bij verschillende doelgroepen. Uit deze test blijkt wat het best werkt in het genereren van leads.

"We very much liked working with Openfield. The process was extremely clear from the beginning to the end. Openfield quickly understood our business and they are open, approachable and take initiative."

- Steven Kerr, Sales Director Xiltrix

"We very much liked working with Openfield. The process was extremely clear from the beginning to the end. Openfield quickly understood our business and they are open, approachable and take initiative."

- Steven Kerr, Sales Director Xiltrix

"We very much liked working with Openfield. The process was extremely clear from the beginning to the end. Openfield quickly understood our business and they are open, approachable and take initiative."

- Steven Kerr, Sales Director Xiltrix

"We very much liked working with Openfield. The process was extremely clear from the beginning to the end. Openfield quickly understood our business and they are open, approachable and take initiative."

- Steven Kerr, Sales Director Xiltrix

"We very much liked working with Openfield. The process was extremely clear from the beginning to the end. Openfield quickly understood our business and they are open, approachable and take initiative."

- Steven Kerr, Sales Director Xiltrix

Heb je een vraag of wil je graag kennismaken? Neem contact met ons op.

Heb je een vraag of wil je graag kennismaken? Neem contact met ons op.

Heb je een vraag of wil je graag kennismaken? Neem contact met ons op.

Openfield
Minrebroederstraat 5, 3512 GS, Utrecht

KvKno: 72810386 - BTWno. NL859244866B01
IBAN: NL41KNAB0257813527
Neem contact met ons op

© 2020 Openfield

Openfield
Minrebroederstraat 5 
3512 GS Utrecht
KvKno: 72810386 - BTWno. NL859244866B01
IBAN: NL41KNAB0257813527
Neem contact met ons op

© 2018 Openfield

Openfield | Business & Brand Strategy