Customer experience: de ultieme beleving voor klanten

Customer experience: de ultieme beleving voor klanten 

Customer experience: de ultieme beleving voor klanten


Hoe zorg je ervoor dat je in ieder contactmoment met een klant relevant bent en je merk laadt?

Openfield ontwikkelt Decision Journeys als uitgangspunt voor marketingactiviteiten en een ultieme klantbeleving. Dit is pragmatischer dan het schrijven van marketingplannen en het zet de klant centraal. 

Het in kaart brengen van een Decision Journey helpt bedrijven om te begrijpen welke stappen prospects en klanten nemen en hoe ze geholpen kunnen worden bij hun keuzes. En vervolgens helpt het om elk contactmoment met een klant, oftewel de customer experience, concreet invulling te geven.

Het is belangrijk dat de invulling van deze contactmomenten niet alleen relevant is voor klanten, maar dat het ook past bij je merk. Een scherpe merkpositionering dient daarom als kompas voor het invullen van de marketingconcepten.

Meer weten over hoe jij de ultieme beleving voor jouw klanten kunt realiseren? 
Neem contact op met David.


 
Hoe zorg je ervoor dat je in ieder contactmoment met een klant relevant bent en je merk laadt?

Openfield ontwikkelt Decision Journeys als uitgangspunt voor marketingactiviteiten en een ultieme klantbeleving. Dit is pragmatischer dan het schrijven van marketingplannen en het zet de klant centraal. 

Het is belangrijk dat de invulling van deze contactmomenten niet alleen relevant is voor klanten, maar dat het ook past bij je merk. Een scherpe merkpositionering dient daarom als kompas voor het invullen van de marketingconcepten.

Meer weten over hoe jij de ultieme beleving voor jouw klanten kunt realiseren? Neem contact op met David.



Hoe zorg je ervoor dat je in ieder contactmoment met een klant relevant bent en je merk laadt?

Openfield ontwikkelt Decision Journeys als uitgangspunt voor marketingactiviteiten en een ultieme klantbeleving. Dit is pragmatischer dan het schrijven van marketingplannen en het zet de klant centraal. 

Het is belangrijk dat de invulling van deze contactmomenten niet alleen relevant is voor klanten, maar dat het ook past bij je merk. Een scherpe merkpositionering dient daarom als kompas voor het invullen van de marketingconcepten.

Meer weten over hoe jij de ultieme beleving voor jouw klanten kunt realiseren? Neem contact op met David.


 

Hoe zorg je ervoor dat je in ieder contactmoment met een klant relevant bent en je merk laadt?

Openfield ontwikkelt Decision Journeys als uitgangspunt voor marketingactiviteiten en een ultieme klantbeleving. Dit is pragmatischer dan het schrijven van marketingplannen en het zet de klant centraal. 

Het is belangrijk dat de invulling van deze contactmomenten niet alleen relevant is voor klanten, maar dat het ook past bij je merk. Een scherpe merkpositionering dient daarom als kompas voor het invullen van de marketingconcepten.

Meer weten over hoe jij de ultieme beleving voor jouw klanten kunt realiseren? 
Neem contact op met David.

Openfield
Minrebroederstraat 5, 3512 GS, Utrecht

KvKno: 72810386 - BTWno. NL859244866B01
IBAN: NL41KNAB0257813527
Neem contact met ons op

© 2018 Openfield

Openfield
Minrebroederstraat 5 
3512 GS Utrecht
KvKno: 72810386 - BTWno. NL859244866B01
IBAN: NL41KNAB0257813527
Neem contact met ons op

© 2018 Openfield

Openfield | Business & Brand Strategy